Minggu, 08 November 2015

Alternatif HIV Rawatan - Rawatan Perubatan atau Rawatan Alternatif?

Alternatif HIV Rawatan - Rawatan Perubatan atau Rawatan Alternatif?

HIV adalah singkatan bagi human immunodeficiency virus. Ia adalah permulaan kepada AIDS (Acquired Immuno Deficiency Syndrome), yang semua orang tahu (atau sekurang-kurangnya menganggap) adalah tidak boleh diubati, walaupun selepas tahun mencari rawatan HIV. Bertentangan dengan kepercayaan popular, anda tidak boleh mati kerana AIDS. Terdapat kira-kira 30 orang biasa penyakit yang, digabungkan dengan AIDS, boleh menyebabkan sistem imun anda merosot dan menyebabkan badan anda merosot dengan pantas, menyebabkan akhirnya kematian.

Ketiga-tiga cara utama untuk HIV / AIDS untuk berkembang:

1. Hubungan seks / hubungan dengan orang yang positif HIV;
2. menggunakan atau berkongsi jarum yang dijangkiti atau picagari (nota: penagih dadah adalah sangat terdedah kepada ini);
3. HIV boleh dipindahkan kepada bayi yang baru lahir semasa mengandung.

Pencegahan adalah lebih baik daripada mencari rawatan. Berikut adalah beberapa amalan yang boleh membantu anda dalam hal ini:

- Sentiasa ingat masa lalu seksual, gaya hidup pasangan anda, dan juga penggunaan masa lalu mereka ubat-ubatan (jika ada)
- Menggunakan kondom
- Mengelak daripada menggunakan jarum atau jarum yang anda tidak pasti jika mereka baru atau tidak
- Mempunyai ujian yang kerap dan pemeriksaan

Diterima Versus Rawatan Alternatif HIV

Malangnya, bagi sebahagian dari kamu membaca ini, lama-lama untuk anda kerana anda sudah dijangkiti virus itu. Anda terdesak untuk mencari penawar, sama ada mereka amalan diterima secara meluas atau alternatif yang kaya baru rawatan HIV.

Yang paling banyak digunakan "diterima" rawatan HIV perubatan adalah HIV atau AIDS rawatan dadah antiretroviral. Saya ingin menyatakan ini sekali lagi, ini bukan ubat untuk membuang virus. Manfaat utama ini rawatan dadah adalah ia melengahkan HIV ke dalam berkembang menjadi AIDS, yang merupakan lebih berbahaya daripada dua. Oleh kerana HIV / AIDS memusnahkan sistem imun orang itu, rawatan ini berhenti daripada berlaku, tetapi anda perlu menjadi sangat agama dalam mengikuti dos. Dan terdapat juga beberapa rawatan yang serupa dengan ini, dalam alam semula jadi.

Pengecualian - ada sesetengah doktor yang percaya bahawa ini jenis rawatan sebenarnya menyebabkan kerosakan lebih daripada pembaikan.

Seperti segala-galanya, terdapat penyelidikan baru yang telah muncul pada tahun-tahun kebelakangan ini. Berikut adalah beberapa alternatif proses rawatan HIV anda boleh melihat;

- Diet untuk mengukuhkan semula sistem imun
- Vitamin dan makanan tambahan untuk melengkapkan diet anda
- Herba semulajadi dan organik
- Program latihan peribadi dengan bantuan seorang jurulatih kecergasan disahkan

Kita mesti bermula untuk membuka minda kita sedikit dan ingat bahawa jika dunia perubatan masih belum berjaya menemui penawar untuk HIV, mesti ada rawatan HIV alternatif di luar sana. Dan anda tahu apa? Terdapat!

Berikut adalah beberapa pautan yang mungkin membantu anda dalam perjalanan anda untuk mencari alternatif rawatan HIV, dalam perjalanan anda untuk melengkapkan penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar