Minggu, 08 November 2015

Berurusan Dengan Thrush Anda Secara semulajadi Dengan Pemulihan Home Untuk Thrush - Zero Kos, Penyelesaian Tetap

Berurusan Dengan Thrush Anda Secara semulajadi Dengan Pemulihan Home Untuk Thrush - Zero Kos, Penyelesaian Tetap

Adakah anda tahu bahawa lebih daripada lima puluh peratus wanita akan perlu berurusan dengan beberapa bentuk seriawan. Sama ada ia menjadi seriawan sekali-sekala atau lebih teruk lagi, seriawan berulang. Satu perkara yang pasti, ia adalah masalah yang sangat teruk dan memalukan bahawa tiada siapa yang mahu tinggal dengan atau berbincang.

Jadi apa sebenarnya Thrush?

A kulat yang dipanggil Candida adalah punca di sebalik seriawan. Kita semua mempunyai candida ini yang masih hidup secara tidak di dalam dan luar badan kita. Ia suka hidup di dalam bahagian yang lebih lembap daripada badan kita.

Bolehkah mana-mana satu dapat seriawan?

Walaupun wanita agak lebih cenderung untuk mendapatkan seriawan, lelaki juga boleh mempunyai ini terhadap pertumbuhan kulat. Ia juga sangat biasa di kalangan bayi dan kanak-kanak.

Apakah punca seriawan?

Ia tidak sama untuk semua orang kerana kita semua mempunyai tahap yang berbeza kekuatan imun, tahap yang berbeza probiotik sihat. Juga tahap yang berbeza kami tekanan dan perasaan. Ini semua boleh menyebabkan ketidakseimbangan ini di dalam badan kita dan mewujudkan kulat ini terhadap pertumbuhan. Bagi kebanyakan orang yang lama dibeli dengan anti-biotik boleh membawa pada ini terhadap pertumbuhan. Makanan tinggi gula juga boleh memberi makan kulat buruk ini yang akan kemudian ke atas kuasa baik kulat ini yang biasanya menyimpan kulat yang buruk di dalam semakan. Dan, ada banyak lagi kepada banyak lagi dalam artikel ini pendek.

Apakah antara tanda-tanda seriawan?

Sedikit dibangkitkan tompok putih biasanya pada membran mukus di dalam mulut, tekak dan atau lidah.

Di bawah membran ini ia boleh menjadi mentah dan berdarah. Juga pelepasan berkrim putih dari dubur dan atau faraj. Rasa tidak selesa ketika membuang air kecil atau terlibat dalam seks.

Mencegah seriawan dan / atau jangkitan yis.

Diet adalah kunci. Diet yang anti-kulat adalah penting untuk merawat dan mencegah penumbuhan yg terlalu cepat kulat usus yis. Makanan dengan berlebihan gula, karbohidrat ditapis dan makanan tentu dengan yis. Makanan ini sebenarnya memberi makan kulat buruk, memberikan mereka nutrisi yang mereka perlukan untuk keluar berkembang baik kulat ini dalam badan kita, oleh itu berkembang menjadi pertumbuhan lebih dan menjadi seriawan atau yis jangkitan.

Makanan yang perlu dielakkan untuk mengelakkan penumbuhan yg terlalu cepat kulat.

Makanan yang mengandungi gula seperti sorbitol, laktosa, fruktosa, maltosa, mannitol, glukosa. Juga sirap manis seperti sirap pekat & sirap maple walaupun madu.

Siap sos, sup dalam tin, kacang panggang, soda, jus, gula-gula, ais krim, daging dikemas, bijirin, makanan sejuk beku. Paling teruk sekali, keju berkulat seperti Stilton, dadih, susu masam dan krim masam. Juga wiski, wain dan bir.

Makanan yang boleh dimakan secara sederhana.

Kentang, jagung, oat, beras dan gandum itu. Turnips, parsnips, squashes, barli dan sekoi dan lain-lain lagi. Lawati laman web di bawah untuk pelan holistik lengkap secara kekal seriawan dan / atau jangkitan yis di teluk.

Natural produk anti-kulat.

Tepu asid lemak, Berberine, Oregano, Bawang Putih, Koloidal Perak, Sellulase and Plant Tannins.

Candida penumbuhan yg terlalu cepat (jangkitan seriawan / yis) tidak kira berapa kecil mana-mana yang berkenaan, apa-apa untuk diabaikan. Apabila anda melihat bukti jangkitan seriawan / yis inilah tubuh anda memberitahu anda bahawa masalah ini sudah pada tahap yang memuncak di bahagian dalam badan anda. Jangan mengambil mana-mana peringkat Candida terlebih pertumbuhan ringan.

Jadi apakah pendekatan yang betul dan salah untuk melawan candida terlebih pertumbuhan?

Rahsia jika itu yang anda mahu panggil ia, menjaga sistem kekebalan tubuh dalam keadaan seimbang. Ini dilakukan dengan diet dan senaman pelan sangat mudah.

Saya tidak mengambil kira-kira makan makanan yang sedap jam buruk atau menjalankan hari. Lapisan ringkas, menghadkan makanan yang menggalakkan ini lebih-pertumbuhan dan hanya menggabungkan makanan badan anda perlu mempunyai di tempat pertama, makanan dengan bahan-bahan anti-kulat. Makanan yang menguatkan sistem imun anda.

Pelan ini bukan sahaja akan melawan Candida terlebih pertumbuhan tetapi juga membantu dengan pelbagai masalah lain seperti gangguan pencernaan, alahan, sakit otot, migrain, perubahan mood, kabus otak. Anda akan mendapatkan semula daya hidup dan tenaga dan hanya meningkatkan kualiti hidup anda ke atas semua.

Dadah, krim dan losyen tidak jangka panjang atau jawapan kekal. Di manakah anda fikir mereka mendapatkan bahan-bahan untuk ubat-ubatan dan krim? Hak itu, dari alam semula jadi. Semua unsur-unsur semula jadi yang datang dari planet yang hebat.

Dengar, anda perlu makan juga, bukan? Mengapa tidak makan makanan yang akan membantu dan melindungi anda dan menyelamatkan diri beribu-ribu dolar anda akan menghabiskan pada doktor lawatan, ubat-ubatan, krim dan losyen?

Jangan lawan Candida anda ke atas pertumbuhan, hanya mengelakkan ia selama-lamanya. Betul, saya berkata secara kekal. Ambil beberapa minit untuk membaca halaman yang saya telah menyertakan pautan ke bawah. Cari apa yang anda lakukan salah dan penyelesaian yang mudah yang akan membuat lebih baik anda.

Jadi sama ada anda cuba untuk menamatkan kesakitan dan embarrassments seriawan jangkitan / yis anda atau cuba untuk mengelakkan ia di tempat pertama, Ambil masa untuk membaca maklumat yang kritikal di laman web di bawah.

Berikut adalah kepada yang lebih baik, lebih bahagia Anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar