Minggu, 08 November 2015

Magnetic Gelang Ion: Bagaimana Ia Berfungsi

Magnetic Gelang Ion: Bagaimana Ia Berfungsi

Gelang ion magnet perhiasan yang memberi kesan kepada chi pemakainya. Mereka juga dikenali sebagai gelang ionik atau terion, Mereka yang dipakai oleh ramai orang untuk meningkatkan kesihatan dan mengurangkan kesakitan.

Zarah ion dan kuasa-kuasa magnet adalah arus yang berjalan di dalam tubuh kita dan di sekeliling kita. Apabila kita sihat, kuasa-kuasa magnet berjalan dalam badan kita tanpa gangguan. Apabila kuasa-kuasa ini tersumbat, ia boleh menyebabkan kesakitan dan masalah kesihatan. Memakai gelang ion magnet menjejaskan kesihatan kita dengan membetulkan dan meningkatkan daya dalam badan kita.

Ion positif diserap oleh ketidakseimbangan badan dan punca. Ion positif boleh disebabkan oleh pendedahan kepada sinar UV dan aktiviti fizikal yang berat. Mereka juga boleh diserap dari peranti elektronik seperti telefon bimbit, komputer, tablet dan juga pendawaian elektrik di rumah anda. Ion positif boleh menyebabkan loya, sakit otot, kurang tumpuan, keletihan berlebihan, kegelisahan dan rasa sakit pada sendi dan otot. Ini adalah cara badan kita memberitahu kita bahawa ada sesuatu yang tidak seimbang.

Kita boleh mengatasi ini ion positif menggunakan alam semula jadi seperti air terjun, tumbuh-tumbuhan, hujan dan banyak lagi. Orang yang mempunyai terlalu banyak ion positif tidak boleh menyingkirkan mereka cukup pantas. Ion-ion negatif dalam gelang ion magnet boleh mengatasi ion positif. Ini membantu mengembalikan keseimbangan dan keharmonian badan anda.

Gelang ion magnet adalah sangat membantu dalam mengurangkan kesakitan badan. Mereka juga boleh membantu meningkatkan tahap tenaga, tumpuan dan fokus. Ia membantu mengurangkan tekanan dan meningkatkan pertumbuhan semula sel. Ia membantu badan memulihkan diri sendiri. Ia juga meningkatkan stamina dan mengurangkan keletihan. Ia juga boleh meningkatkan tidur.

Gelang magnet ion boleh dipakai sama ada di pergelangan tangan kiri atau kanan sebagai gelang. Jika anda memakai jam mekanikal yang bertentangan dengan satu digital, anda perlu memakai gelang anda di pergelangan tangan yang bertentangan. Mereka juga boleh dipakai pada pergelangan kaki seperti gelang kaki yang. Memakai mereka di buku lali anda boleh mengurangkan sakit di bahagian kaki. Mereka juga kadang-kadang dipakai sebagai rantai leher.

Gelang magnet ion biasanya dijual di kedai-kedai kesihatan dan kedai perubatan alternatif. Mereka juga boleh dibeli di kedai-kedai vitamin dalam talian. Mereka datang dalam pelbagai warna dan gaya yang sesuai dengan mana-mana pakaian atau keutamaan. Mereka juga datang dalam pelbagai saiz untuk memenuhi orang yang berbeza.

Gelang magnet ion yang sangat popular dengan atlet, seperti pemain bola keranjang, pemain, pemain golf dan lain-lain. Beberapa atlet mendakwa bahawa ia meningkatkan tumpuan dan prestasi mereka dalam sukan mereka. Beberapa pemain golf dan pemain mendakwa bahawa gelang membantu mereka dengan pukulan mereka.

Tidak seperti ubat-ubatan dan pil yang mempunyai kesan sampingan tertentu, tiada keburukan untuk memakai gelang ion magnet. Oleh kerana gelang tidak diambil dalam badan seperti pil dan hanya dipakai di luar badan, terdapat risiko yang sangat sedikit dalam cuba keluar.

Memakai gelang magnet ion boleh membantu meningkatkan kesihatan anda dan kehidupan anda. Cuba sekarang dan mengetahui bagaimana ia boleh membantu anda hidup lebih baik!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar