Minggu, 08 November 2015

Lima Sebab Anda Perlu Dapatkan Elderberry untuk Swine Flu Rawatan Dan Pencegahan

Lima Sebab Anda Perlu Dapatkan Elderberry untuk Swine Flu Rawatan Dan Pencegahan

Selama beratus-ratus tahun, orang di England telah menggunakan bunga-bunga dan buah dari pokok yang Elder untuk merawat demam, selsema dan pelbagai masalah kesihatan yang lain. Ketika itu mereka tahu apa-apa tentang virus dan bagaimana mereka menyerang badan. Mereka hanya tahu bahawa bahagian tumbuhan ini bekerja sangat berkesan terhadap tanda-tanda tertentu.

Jadi apa yang membuat Elderberry begitu besar untuk rawatan selesema babi dan pencegahan? Berikut adalah lima sebab utama:

Ia menghalang virus influenza daripada memasuki sel-sel sihat.
Rasanya baik.
Ia mudah dicapai.
Ia mengurangkan masa pemulihan daripada enam hari untuk dua hari.
Ia tidak mempunyai kesan sampingan yang negatif
Menghalang Kemasukan Cell

Kini sains moden telah menunjukkan mengapa Elderberries begitu berkesan, terutamanya terhadap virus seperti selesema. Pelbagai kajian telah keluar pada tahun-tahun kebelakangan ini menunjukkan bahawa sebatian elderberries mencegah virus influenza daripada memasuki sel-sel, terutamanya dalam saluran pernafasan. Ini adalah berita baik, kerana perubatan konvensional mempunyai beberapa rawatan yang berkesan untuk jangkitan virus dan selsema.

Rasa Baik

Elderberries boleh agak pahit apabila belum masak, tetapi agak manis apabila masak. Kebanyakan persiapan rasa sangat menyenangkan, dengan rasa blueberry.

Mudah untuk Cari

Oleh kerana kajian saintifik mengenai keberkesanan Elderberry terhadap influenza, kedai-kedai makanan kesihatan yang paling dan banyak vendor berasaskan web produk kesihatan sekarang menjalankan pilihan persiapan dari syarikat yang berbeza. Ini persediaan terdiri daripada sirap, ekstrak, tablet dan lozenges. Ekstrak elderberry hitam (Sambucus nigra) adalah yang paling berkesan.

Cuts Masa Pemulihan

Satu kajian yang dilakukan pada tahun 2004 di Universiti Oslo di Norway menunjukkan bahawa 93% daripada pesakit selesema diberi ekstrak telah benar-benar gejala-percuma dalam masa 2 hari; mereka yang mengambil plasebo pulih dalam masa 6 hari. Jadi, jika kita telah terdedah kepada selesema atau rasa kita semakin turun dengan selesema, mengambil elderberry akan membantu dengan pencegahan dan memendekkan tempoh jika kita, sebenarnya, mempunyai virus selesema.

Tiada Kesan Sampingan Negatif

Russell Greenfield, MD, seorang pengamal perubatan integratif dan pengarah perubatan Carolinas Integratif Kesihatan, berkata di dalam satu kenyataan akhbar. "Ia boleh diberikan kepada kanak-kanak dan orang dewasa, dan dengan tiada kesan sampingan yang diketahui atau interaksi negatif."

Ubat selesema, di sisi lain, telah diketahui mempunyai kesan sampingan negatif. Banyak negara berhenti menggunakan ubat selesema babi kerana mereka mempunyai banyak kesan sampingan yang serius, terutamanya kanak-kanak. Juga, vaksin selesema babi telah mempunyai banyak masalah yang serius dan keberkesanan dipersoalkan.

Ini hanya lima sebab untuk mempertimbangkan untuk mendapatkan elderberry untuk pencegahan selesema dan kabinet ubat rumah anda. Seperti yang lebih banyak kajian dijalankan ke atas sifat-sifat dan kesan tumbuhan ini praktikal, ia mungkin bahawa lebih banyak sebab akan diumumkan untuk penggunaannya.

Dapatkan Laporan Percuma saya, "Pemulihan 10 Selesema Dari Doktor Isteri" untuk maklumat lanjut tentang menggunakan Elderberry dengan terapi lain yang berkesan untuk pencegahan selesema dan rawatan di blog Ibu Essentials saya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar